אסטרטגית שם

אסטרטגיית שם היא תוכנית פעולה לבחירת שם עבור מוצר, שירות, או עסק. בחירת שם עבור העסק, המוצרים או השירותים של בית העסק והחברה, דורשת מקצועיות והבנה בתחום המיתוג. החברה שלנו מתמחה בקידום אתרים ובניית אתרים, ואנחנו מספקים עבורכם גם שירותי מיתוג לעסקים הכוללים בחירת שם לבית העסק וכל שירות אחר כנדרש עבורכם.

 

שיווק דיגיטלי » מיתוג » אסטרטגית שם

אסטרטגיית שם, מה היא בעצם כוללת? 👏

אסטרטגיית שם, כל הגורמים המשפיעים על הבחירה הנכונה

אסטרטגיית שם צריכה לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים. בשביל לבחור שם מתאים החברה, המוצרים והשירותים, עלינו לשאול את עצמנו כמה שאלות. מהי המטרה של השם? האם הוא אמור להיות ייחודי, קל לזכור, או בעל משמעות ספציפית? מי הוא קהל היעד של המוצר, השירות, או העסק? מהם הדברים החשובים לקהל היעד? אילו שמות קיימים בשוק? האם ישנם שמות דומים או זהים? האם השם זמין לשימוש?

לאחר שענינו על כל השאלות בצורה מקצועית בהתאם לפיתוח אסטרטגיה מותגית אנחנו יכולים לגשת לשלב הבא, שבו אנחנו מגדירים את כל הגורמים המשפיעים על הבחירה הנכונה. אסטרטגיית שם כוללת מספר גורמים בהתאם לשאלות הבאות, כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בבחירת השם? כמה זמן יש להשקיע בבחירת השם? עד כמה מורכב ההליך לבחירת השם? החברה שלנו מספקת עבורכם שירות מתקדם ואיכותי של מיתוג לעסקים במחירים מעולים, תוך עמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש.

אסטרטגיית שם מותג
איך לבחור שם לעסק שלכם

אסטרטגיית שם בהתאם לקהל יעד ✍️

אסטרטגיית שם להצלחת המוצר והשירות של בית העסק

בחירת השם הנכון יכולה להיות קריטית להצלחת המוצרים והשירותים של העסק. השם צריך להיות ייחודי, קל לזכור, ומשמעותי לקהל היעד. בהתאם לכך, אנחנו מספקים עבורכם שירות מתקדם של אסטרטגיית שם בהתאם לצרכים של בית העסק. אנחנו מבצעים מחקר מקיף לפני בחירת כל שם ומוודאים שהשמות אכן משקפים את החזון של החברה שלכם.

כאשר מבצעים אסטרטגיית שם, חשוב להבין את קהל היעד של המוצר, השירות, או העסק. השם צריך להיות בעל משמעות לקהל היעד ולהיות בעל רלוונטיות לצרכים ולרצונות שלו. כמו כן, חשוב לבדוק את השוק ולראות אילו שמות קיימים כבר. חשוב להימנע מבחירת שם דומה או זהה לשם של עסק מתחרה.

אסטרטגיית שם ושיווק דיגיטלי

אסטרטגיית שם, מהן האסטרטגיות הנפוצות ביותר?

ישנן מספר אסטרטגיות שם נפוצות. אסטרטגיה תיאורית, השם מתאר את המוצר, השירות, או העסק. לדוגמה, שם המוצר "Google" הוא תיאור של הדרך שבה המנוע של החברה מסווג מידע.

אסטרטגיה יצירתית, השם הוא ייחודי וניתן לזכור אותו בקלות, לדוגמה, שם השירות "Uber" הוא משחק מילים על המילה "super".

אסטרטגיה רגשית, השם מעורר רגשות חיוביים אצל הצרכנים. לדוגמה, שם המותג "Apple" הוא שם פשוט וקל לזכור, אך הוא גם שם חיובי עם תחושה של חדשנות ויצירתיות. אנחנו בוחרים עבורכם אסטרטגיית שם מתאימה לאחר מיצוב מותג וכל שירות אחר כנדרש עבורכם במסגרת השיווק הדיגיטלי. 

כן! אנחנו חברה לשיווק דיגיטלי עם התמחות מיוחדת בקידום אתרים ופרסום ברשתות חברתיות. אסטרטגיית שם היא חלק מהשירות שלנו בתחום המיתוג ומעבר לכך אנחנו מספקים עבורכם שירות כולל ומקיף של בנייה וקידום אתרים.

יש לנו שירות מתקדם של כתיבת תכנים שיווקיים עבור חברות ובעלי עסקים לצורך קידום אורגני וממומן ולרשתות החברתיות.

מיתוג בעזרת השם