בחירת שם עסק

יצירת שם לחברות

בחירת שם עסק הוא אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבור עסקים ובעלי חברות. שם העסק שלכם מסייע לכם בקשר עם קהל היעד, ומאפשר לכם לשווק עבורם את התדמית המתאימה של בית העסק. החברה שלנו מספקת עבורכם שירות מתקדם ומקצועי בתחום, על ידי אנשי מקצוע מעולם המיתוג עם נסיון רב שנים בבניית אסטרטגיה שיווקית.

 

שיווק דיגיטלי » מיתוג » בחירת שם עסק

בחירת שם עסק בדרך אל ההצלחה 👏

למה בחירת שם עסק נכון היא צעד משמעותי?

בחירת שם עסק באופן אסטרטגי יסייע לכם ולעסק שלכם ליצור קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות, יבדל אתכם מהמתחרים, ישדר את המיצוב שלכם ואת ייחודיות החברה, ובסופו של דבר, יסייע לכם לבנות את התדמית של החברה מול קהלי היעד ולהגדיר את מקומכם בשוק.

שם החברה הוא חלק מהותי מהזהות שלה. שם הוא אמצעי חשוב ביותר ליצירת מודעות בקרב הציבור וקהל היעד. שם חברה הוא כלי אסטרטגי משמעותי עבור העסק שלכם, הוא משקף את תחום הפעילות שלו, את הערכים והמסר העיקרי שאתם רוצים להעביר ללקוחות.

בחירת שם עסק
פיטוח שם עסק

בחירת שם עסק עבור קהל היעד ✍️

שם החברה הוא הביטוי האולטימטיבי של המותג שלכם

כאשר בונים מותג המטרה היא שקהל היעד יקשר בין השם של העסק לבין מה שאתם עושים בפועל.  בחירת שם עסק אסטרטגי יאפשר לכם לייצר סביב החברה שלכם אסוציאציות, שיעזרו לקהל היעד שלכם לזהות אתכם בין כל האפשרויות האחרות הקיימות בשוק. בחירת שם עסק עוזרת לקהל להבין למה עליו לבחור בכם על פני המתחרים שלכם.

בחירת שם עסק שנעשה בתהליך אסטרטגי נכון, יקושר באופן טבעי לתדמית שאתם מעוניינים לבנות עבור המותג שלכם. בחירה מתאימה תעזור לכם בשיווק ובמכירות. באמצעות בחירת שם עסק אתם מספרים את הסיפור שלכם לכל קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם, לקוחות קיימים ופוטנציאליים, משקיעים, מתחרים, עובדים, רגולטורים ועוד.

איך מתבצעת בחירת שם עסק בפועל?

חשיבה אסטרטגית בתהליך בחירת שם עסק

אין ספק שבחירת שם עסק היא בין החלקים המרגשים ביותר בפעילות העסקית שלכם. אבל כמה שהרגש חשוב, חשוב גם להכניס לתוכו המון שכל. שם החברה שלכם הוא הזיקוק של פיתוח אסטרטגיה המותגית שלכם, הוא מייצג אתכם, את הפעילות שלכם, את קהל היעד ואת ההבטחה שאתם יוצרים עבורם. לכן, בחירת שם עסק שהוא נכון עבורכם אסטרטגית היא קריטית. אנחנו מלווים אתכם עד בחירת שם עסק אסטרטגי אולטימטיבי עבורכם, כדי שתוכלו לקחת את המותג שלכם כמה צעדים קדימה.

אנו מאמינים שעסקים אינם יכולים להתקיים ללא אסטרטגיה מותגית שמהווה בסיס איתן עבור הפעילות שלהם. לכן, אנו בונים עבור הלקוחות שלנו תהליכי אסטרטגיה מותאמים אישית לאתגרים הייחודיים שלהם.

בהחלט! אנו נותנים את כל השירותים האסטרטגיים שלנו גם בשפה האנגלית.

יצירת שם עסק