סיפור מותג סטוריטלינג Storytelling

סיפור מותג מאפשר לעסק שלכם לשדר את התדמית הרצויה  עבורכם, לשקף באופן מדויק את היתרון שלכם על פני המתחרים, ולהציג את עצמכם לקהל הלקוחות. השירות המקצועי שלנו של מיתוג לעסקים, מספק עבורכם את כל הנדרש עבור בניית סיפור מותג עבור שיווק דיגיטלי, להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה.

 

שיווק דיגיטלי » מיתוג » סיפור מותג / סטוריטלינג / storytelling

מה זה סיפור מותג? 👏

סיפור מותג ליצירת תדמית רצויה

סיפור מותג הוא כלי אסטרטגי משמעותי מאד. הוא מהווה את הנרטיב שהחברה בוחרת לספר על עצמה ללקוחות שלה, לשותפים ולמשקיעים, ולכל מי שיש לו עניין במוצרים ובשירותים של החברה. סיפור מותג מאפשר לכם לבנות את התדמית הרצויה עבור קהלי היעד השונים שלכם.

סיפור מותג  משקף את המשימה של החברה, את החזון שלה, המיצוב שלה, ההבטחה, הערכים והאישיות. זהו סיפור שמטרתו להבהיר באופן מדויק איזה רגש המותג אמור לשדר, במטרה לייצר חיבור בין החברה לקהלי היעד השונים שלה. מטרת סיפור המותג היא לייצג את התרבות והערכים של החברה, ולשקף דרכה את האופן שבו היא רואה את העולם.

אסטרטגיות סיפור המותג
אסטרטגיית סיפור המותג

למה סיפור מותג הוא אלמנט משמעותי עבור העסק שלכם? ✍️

סיפור מותג ליצירת חיבור רגשי ונאמנות ארוכת טווח

תזכרו תמיד שהלקוחות שלכם הם בני אדם. הם רוצים לדעת שאתם מבינים אותם, את הקשיים, הצרכים והשאיפות שלהם, ומציעים פתרון מותאם לנסיבות הייחודיות שלהם. סיפור מותג מקנה למותג שלכם זווית אנושית המאפשרת לאנשים להתחבר אליו, להבין כיצד הוא תורם לחיים שלהם. סיפור מותג מאפשר ללקוחות לראות אתכם כחברה, מעבר לפן הכלכלי של יחסי ספק לקוח.

סיפור מותג מגדיר עבורכם איזה רגש עליכם לשדר ובאיזה אופן, במטרה ליצור קשר ארוך טווח, אמינות ונאמנות עם הקהלים שלכם. סיפור מותג הוא הדבק שמחבר בין כל מרכיבי המותג שלכם. סיפור מותג בנוי על הבנת הבעיה שקיימת בשוק, הבנת הצרכים של הלקוח, הקשיים והשאיפות שלו והפתרון שאתם מציעים עבורו.

כיצד בונים סיפור מותג בהתאם לדיוק קהל יעד?

סיפור מותג ליצירת אסטרטגיה שיווקית

סיפור מותג הוא המיצוי רגשי העומד ביסוד פיתוח אסטרטגיה מותגית מקיפה. הוא משקף את הקשר ביניכם לבין קהל היעד ואת הבידול והייחודיות של המותג שלכם. לכן, קודם לבניית סיפור המותג עצמו ולסטוריטלינג, יש צורך לבנות אסטרטגיה ברורה ומדויקת עבור השאיפות של העסק שלכם.

בניית סיפור מותג הוא חלק מתהליך פיתוח האסטרטגיה המקיף שלנו. אנחנו לומדים את השוק, את הלקוחות ואת הייחודיות של העסק שלכם. בהתאם לכך, אנו בונים את אסטרטגיה מותגית, שמאפשרת לכם להגשים את המטרות והיעדים שלכם. אנחנו מייצרים נרטיב מותגי ששוזר את כל מרכיבי החברה לכדי סיפור רגשי, שיסייע לכם בתקשורת עם הלקוחות, בכל נקודות המגע האפשריות, החל מהשיווק, המוצר ושירות הלקוחות.

הצוות המקצועי שלנו מספק שירותי מיתוג מתקדמים עבור כל סוגי החברות, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לחברות גדולות ומבוססות, ארגונים בינלאומיים, סטארטאפים, מוסדות לימוד וכל בית עסק או חברה אחרת כנדרש.

בהחלט! אנו נותנים את כל השירותים האסטרטגיים שלנו גם בשפה האנגלית, הערבית והרוסית.

מה זה סיפור המותג