פרסום ממומן בטיקטוק

פרסום ממומן בטיקטוק מאפשר לכם לפנות לקהל לקוחות צעיר ואטרקטיבי. כל רשת חברתית יש לה את היתרונות והחסרונות שלה ואנחנו מתאימים את הפרסום הממומן לקהל היעד. אצלנו תקבלו שירות מקצועי ואישי ברמה הגבוהה ביותר שניתן.

 

שיווק דיגיטלי » שיווק דיגיטלי לעסקים » פרסום ממומן בטיקטוק

פרסום ממומן בטיקטוק שירות כולל ומקיף 👏

פרסום ממומן בטיקטוק עזרה עם מערכת התשלומים

מחפשים שירות מקצועי ואישי של פרסום ממומן בטיקטוק כולל עזרה עם מערכת התשלומים? הגעתם אל המקום הנכון! הרבה לקוחות של טיקטוק בישראל נתקלים בבעיה להפעיל את הפרסום הממומן ולהכניס את התשלום למערכת. אנחנו עוזרים לכם עם כל הפרטים הטכניים הנדרשים ובונים עבורכם קמפיין ממומן המותאם במיוחד לרשת החברתית של טיקטוק. שיווק דיגיטלי הוא המומחיות שלנו, תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה.

הצוות המקצועי שלנו מכיר את הרגלי הגלישה של גולשים ברשת החברתית של טיקטוק, ובהתאם לכך אנחנו בונים עבורכם קמפיין מכוון קהל יעד. לאחר פתיחת החשבון הפרסומי בטיקטוק והעברת התשלומים בהתאם לתקציב שלכם והגדרות הקמפיין, אנחנו יכולים להתחיל לעבוד! פרסום ממומן בטיקטוק דורש תמיד להיות עם יד על הדופק. על מנת לשנות בשעת הצורך את הקמפיין בהתאם לתוצאות בשטח.

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסומת בטיקטוק

פרסום ממומן בטיקטוק בחירת סוג החשבון ✍️

פרסום ממומן בטיקטוק להגדלת החשיפה ברשת החברתית

לפני שמתחילים עם פרסום ממומן בטיקטוק צריך לבחור את הקמפיין המתאים. טיקטוק מציעה למפרסמים שני חשבונות לפרסום ממומן, חשבון RESERVATION וחשבון AUCTION. אנחנו יושבים ביחד עם הלקוח ובוחנים לעומק איזה חשבון מתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. בחשבון הראשון של RESERVATION אתם רוכשים מראש את כמות והיקף החשיפה במחיר ידוע. בחשבון השני של AUCTION מדובר על חשבון המנוהל בהתאם לתקציב.


פרסום ממומן בטיקטוק מכוון בעיקר להגדלת החשיפה ברשת החברתית. מדובר ברשת שעובדת אחרת לגמרי מרשתות חברתיות אחרות כגון פייסבוק ואינסגרם. טיקטוק דומה יותר לסטורי באינסטגרם והיא בנויה על סרטונים קצרים. המסר השיווקי שלכם צריך להיות מותאם למדיה ואת זה אנחנו יכולים לעשות עבורכם בצורה הטובה ביותר שניתן. אנחנו יודעים איך טיקטוק עובדת ואיך לבנות קמפיין איכותי ומושקע, שיגדיל עבורכם בצורה משמעותית את המכירות של העסק.

מאיפה מתחילים פרסום ממומן בטיקטוק?

פרסום ממומן בטיקטוק, בואו נתחיל לתקתק עניינים!

מעוניינים להתחיל לפרסם את עצמכם בטיקטוק? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! פרסום ממומן בטיקטוק הוא המומחיות שלנו ואנחנו יודעים איך לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר שניתן. ניהול דף טיקטוק מתחיל עם שיחת טלפון פשוטה בה נקבל ממכם את כל הפרטים הנדרשים ונתחיל לעבוד. אנחנו מתחייבים למחירים הוגנים ולשירות מותאם ללקוח. אתם מחליטים מה היעדים הנדרשים ואנחנו מגשימים אותם עבורכם.

טיקטוק יקרה יותר מרשתות אחרות בגלל דרישת מינימום של 50 דולר, אבל הכל תלוי בקמפיין הנדרש עבורכם. לפעמים קמפיין מושקע בטיקטוק יכול להיות יעיל ואפקטיבי יותר מקמפיין באותו מחיר ברשתות החברתיות האחרות.

כן בהחלט! אנחנו יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק מהן הדרכים היעילות ביותר לקדם את בית העסק.

פרסום בטיקטוק